Üdvözlöm Önöket!

Egy gyermek megannyi csodát hoz az életünkbe, ám az örömteli pillanatok mellett minduntalan megjelenik az aggódás és a félelem is. Az új családtagot meg akarjuk óvni minden bajtól és – lehetőségeinkhez képest – a legjobbat szeretnénk nyújtani neki.

Ahhoz, hogy vigyázhassunk rá és persze a család többi tagjára is, – az egészségükre, a testi épségükre, az anyagi érdekeikre – jó, ha tisztában vagyunk azokkal a jogokkal, amelyek fogyasztóként megilletnek bennünket. Hasznos, ha tudjuk, mit tehetünk, hová fordulhatunk annak érdekében, hogy ne váljunk csalás, átverés áldozatává, hogy ne sózzanak ránk hasznavehetetlen vagy akár veszélyes termékeket.

A tudatos fogyasztóvá váláshoz szeretnék cikkeimmel én magam is hozzájárulni.

Magamról elmondanám, hogy 2014 ősze óta főszerepem az anyaság. Szakmai végzettségemet tekintve jogász vagyok, jogi szakvizsgával, vezetői tapasztalattal. A fogyasztóvédelem területén 2004-től kezdődően dolgozom. A munkám része a kommunikáció: az elmúlt években interjúkat adtam, írásos anyagokat készítettem, előadásokat tartottam, – szakmabelieknek és civileknek, fiataloknak és időseknek egyaránt – továbbá éveken át állandó szakértője voltam az egyik megyei televízió műsorának. Az elmúlt években oktatóként, vizsgáztatóként is tevékenykedtem. Mindeközben pedig megtanultam, hogy a száraz paragrafusok sorait miként kell „átcsomagolni”, közérthetővé tenni. Hiszen mit is érne az információ, ha nem tudja befogadni, a gyakorlatba átültetni az, akinek szánjuk?
Ebben igyekszem az Önök segítségére lenni.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük